dinsdag 11 november 2014

Mijn weekend

We hebben een drukke weekend achter de rug. Zaterdag zijn wij naar Amsterdam geweest en zondag hadden we een kinderfeestje. Klinkt niet veel, maar dat is het wel. Onze kleine jongen was helemaal op.
Om zaterdag naar Amsterdam te gaan heb ik aantal cadeautjes gemaakt. Mijn schoonzus was eind oktober jarig, maar het was ons niet gelukt om dan even langs te gaan. Voor haar had ik een warme muts gehaakt en een "hema" mandje genaaid, maar dan veel leuker. Ik dacht: dan maak ik ook een leuke truitje voor het neefje van mijn zoon. Het werd een "restjes" trui. Ik vond het best stoer. Van de flockfolie die ik kocht bij Noeks maakte ik zijn voorletter. Hij was helemaal bij mee. 
We hebben lekker pannenkoeken gegeten op Ijburg bij Firma Koek, echt een kinderparadijs. Je kan er lekker zitten en kinderen hebben genoeg speelgoed om te spelen, en je krijgt echt aller lekkerste pannenkoeken! 
Het was allemaal zo druk, dat mijn zoon had geen zin in te slapen. Dus hij was echt helemaal moe. Toen we uit eindelijk weer thuis waren, was hij al beetje bijgekomen. Papa haalde zijn nieuwe fiets op en onze kleien spruit mocht het ook van papa uitproberen. Oh, wat vond hij dat leuk.
Omdat wij zo moe waren hebben wij lekker sushi besteld... Lekker makkelijk.
Zondag zijn wij naar de verjaardag van andere neefje van Bram geweest. Maar eerst moest papa nog wat dingen maken bij ons thuis. Dus Brammetje heeft zijn best gedaan om papa te helpen. Het is altijd zo lief gezicht... (smelt, smelt!) Ik maakte in tussentijd nog een muts, maar deze keer voor over de skihelm. 
Maar dat was niet alles, ik heb wat zwarte pieten en sinterklaasen gemaakt, Bram heeft "versier een dier" gespeeld en heel veel was gedraaid! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten