dinsdag 3 februari 2015

Carnaval

Ja, het is bijna zo ver... Carnaval komt er aan. Ik heb t nog nooit echt gevierd, maar er komt elke jaar een optocht langs onze huis. Dan staan wij altijd buiten om te kijken.
Vorige jaar heb ik al een verkleed pak voor Bram moeten maken: hij was een draak. Dit jaar doen ze zelfs 3 dagen verkleed gaan. Dus het was tijd om iets te maken voor mijn zoon. 
Ik had al een tijdje geleden een tijgervest gemaakt. Vandaag makte ik een staart. Eigelijk heel simpel, maar wel leuk effect. maar mijn zoon kan natuurlijk niet elke dag met t zelfde pakje gaan. Daarom heb ik nog een ridderpak gemaakt. Straks haak ik nog een helm. 
Ik moet nog een pakje verzinnen. Ik denk aan een indiaantje, aan een boef of toch aan een dier... Ik heb nog tijd om een inspiratie te krijgen. Als je een leuke idee hebt, laat maar weten. :) 

1 opmerking:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Zin om mee te doen? Neem dan een kijkje op mijn blog!
    Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen